New// Primark

maandag, april 14, 2014


Het is altijd zo heerlijk om naar de Primark te gaan, als je kleren wilt gaan shoppen maar niet teveel uit wilt geven. Ik had zaterdag zo'n bui. Ik had zin om te shoppen en we gingen dus naar de Primark. Hij viel dit keer best tegen, maar ik heb nog steeds een lekkere buit binnen gehaald. Heel veel blije printjes deze zomer.

It is always so wonderful to go to the Primark when you want to go shopping, but don't want to spend to much money on clothes. I was in a mood. So we went to the Primark. It wasn't really amazing this time, but I still have some nice things. A lot of happy prints this summer.
1. Jumpsuit - €9,00
2. Jumpsuit - 9.00
3. Jumpsuit - 7,00
4. Cap (sunprotector) - €2,00
5. Necklace - 4,00
6. Earrings - €1,50
7. Necklace - from €6,00 to €2,00
8. Headband - 2,00
1. Shirt - €7,00
2. Bikini - €5,00
3. Shirt - €6,00

16 opmerkingen :

  1. Haha die cap, geniaal! Leuke dingetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het oranje shirtje vind ik het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah, die bikini is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the bikini and necklaces!

    http://www.baker-of-luxury.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooo leuk allemaal! Leuk met al die printjes^^ Ik vind vooral het shirt wat je aan hebt heel leuk (:
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes heb je gekocht! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht! Vooral die oorbellen die je op de foto draagt vind ik erg gaaf:)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat een kleurtjes, echt cute

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw die bikini ziet er erg mooi uit !x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke aankopen, die bikini is erg mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke aankoopjes! Die cap is echt geweldig haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, ik moet snel weer naar de Primark zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die cap is cool! Wat een vrolijke kleuren en printjes.

    BeantwoordenVerwijderen