Outfit// 12th MAN

donderdag, april 03, 2014

Weer een outfit! Ik heb de laatste tijd het idee dat ik het zelf veel chiller heb, als ik niet meer élke dag post. Wel vaak, maar als ik er geen zin in heb gewoon niet. Ik ben trouwens ook aan het sparen voor een camera! Ik heb de canon 1100d (met welke ik heel erg blij ben!) al, maar de canon powershot g16 is echt een aanvulling. Wauw, prachtig ding. Je kan er zelfs sterren mee fotograferen! Ik ben verder niet geobsedeerd ofzo hoor.... ;)

Another outfit! I have the idea that I'm so much more relaxed now I don't post every day. Quite often, but if i don't want to I just don't. Besides, I'm also saving up for a camera! I already have the canon 1100d (with which I'm very happy!) already, but the canon powershot g16 is really a supplement. Wow, it really is a wonderful thing. You can even use it to shoot stars! I am not obsessed or anything ....;) 


Shirt Target //Pants Zara //Sunglasses Comegetfashion //Shoes Forever 21

11 opmerkingen :

  1. Wat een superleuk shirtje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk shirtje! Je lichte broek van de Zara is echt mooi. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave outfit! Leuk dat je voor die camera aan het sparen bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van je shirt! Komt die ook uit Texas?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof shirtje ! Leuk gecombineerd ook !x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zonnebril staat je zoooooo mooi!!! En je shirt is fantastisch. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gave outfit! Staat je echt heel goed ! X

    BeantwoordenVerwijderen