Outfit// Aztec shirt

donderdag, april 17, 2014


Ik ben onderweg naar Berlijn op het moment. We gaan naar een groot basketbal toernooi, dus ik heb er zin in! Ik hoop dan ook dat deze post goed ingesteld staat.. We zien wel. Deze outfit droeg ik afgelopen week, ik ben echt dol op dat shirt. Al staat het niet super bij mijn figuur, maar whooo cares :D

I'm on my way to Berlin right now. We go to a big basketball tournament, so I'm very excited! I hope that this post, posts itself.. But we'll see. I wore this outfit last week, and I really love that shirt. However, it's not great at my figure, but whooo cares: D

Shirt Forever 21 //Shoes Forever 21 //Necklace Forever 21

14 opmerkingen :

  1. Het shirt staat juist goed bij je figuur!! En hij is ook nog eens heel erg leuk.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind dat shirt echt goed staan bij die schoenen! leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is de broek van de Zara? Volgens mij heb ik hem ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke outfit:) Je shirt is echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke outfit! Ik hou echt van acid wash broeken, en dat shirtje is echt perfectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het aztec shirtje is echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke outfit, dat shirtje is echt heel mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave outfit, succes met het toernooi!
    Liefs, José.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke outfit, vooral je shirtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind je shirt heel gaaf en je laarsjes ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen