Outfit// I love this T-shirt

dinsdag, april 01, 2014


Hier weer een outfit met een van mijn nieuwe favoriete T-shirtjes! Hij is echt apart, maar daarom vind ik hem juist zo leuk. Ik heb hem gematched met een paar hakken en een nieuwe broek die net als het shirt van de Zara komt.

Here an outfit again, with one of my  new favorite T-shirts! He's really rare, but that's why I like him so much. I matched him with a pair of heels and a new pair of pants that comes from the Zara, just like the shirt. 




Shirt Zara //Pants Zara //Shoes Invito

13 opmerkingen :

  1. Leuke outfit weer, Britt! Dat shirt staat je goed:) De foto's vind ik ook heel mooi.
    Ik zag je vandaag nog voorbij lopen in het dorp, ik zat met twee vriendinnen een ijsje te eten. Luca (daar zat ik dus onder andere mee) riep je naam nog, maar je was al te ver weg gelopen. Het kan ook zijn dat we ons hebben vergist, maar ik herkende je jasje en je schoenen van van je blog:) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo, haha! Dat kan heel goed! Ik was namelijk in de kentering en liep rond half 2 naar huis. Jammer dat ik het niet gehoord heb! :D

      Verwijderen
  2. Wat een super leuke shirt hegje aan zeg!!! Mooie foto's heb je ook gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig shirt heb je aan!
    Liefs, José.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke outfit, leuk.

    http://www.fuckhighclass.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie foto's! Je broek is heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk shirt! geel is helemaal hip!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergave outfit! Erg mooie kleuren die je heel mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke simpele outfit!
    http://ambernaomi.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de schoenen en de top echt tof.

    BeantwoordenVerwijderen