A little bit of my Week #10

woensdag, mei 21, 2014

☮ Game of thrones terugkijken, seizoen 4 is echt weer geweldig! ☮ Wc-selfie tijdens het shoppen. ☮ Hele mooie tekst/quote. Denk er maar eens goed overna ;) ☮ Heerlijk ontbijtje. Ik heb de laatste tijd veel kant-en-klaar voedsel op, omdat onze nieuwe keuken gezet werd! Ik laat later meer zien als alle muren geverfd zijn.

☮ Watching Game of thrones, season 4 is totally awesome! ☮ Toilet-selfie, during shopping.  Beautiful quote. Just think about it ;)  Delicious breakfast. I ate a lot ready-to-eat food, because our new kitchen came! I'll show you our kitching when the walls are all painted. 
☮ Super leuke sweater van Je m'appelle binnen gekregen! ☮ Niet veel van jullie weten dat ik NBA(hoogste competitie van basketbal) volg, maar dat doe ik dus. Omdat alle wedstrijden op Amerikaanse tijd worden gespeeld, is een wedstrijd meestal heel laat. Hoe dan ook, het blijft leuk :)

☮ I got a super lovely sweater from Je m'appelle!  Not many of you know that I follow NBA (highest basketball competition), but I do. Because all of the games are played in America, with the local time, the games are almost always late on television. However, it stays fun :)
☮ The Vow is echt een aanrader! Voor degene die van Romantische Drama's houden. Het is niet helemaal mijn ding, want wie wordt er nou blij van Drama's? Maar alsnog een super mooie film.  Lekker pizza besteld met een paar vriendinnen.

☮ Each one of you need to see the movie; The Vow! Everyone of you, that loves romatic dramas. It's not really my thing, because who gets happy from dramas? all by all, it stays a beautiful movie.  Ordering delicious pizzas with a few friends.

6 opmerkingen :

  1. Geweldige blog. De quote zet je echt aan het denken! Je foto's zijn weer geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's allemaal! Ik zou denk ik niet tot het eind lezen van mijn 'levens verhaal'... Maar het is een moeilijke! Dat ontbijtje ziet er echt heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! En die quote... ik zou het denk ik niet lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice week! En een quote om over na te denken...

    BeantwoordenVerwijderen