DUO// 2 outfits - Romantic & Casual (NL)

maandag, mei 19, 2014

Het schoenenmerk DUO, heeft een winactie georganiseerd onder een paar bloggers. Waaronder dus ik. Ik moest twee outfits maken met een paar schoenen uit hun shop, en ik koos de Nirvelli sandalen. Ze hebben zo'n Romeinse gladiator uitstraling en daar hou ik echt van. Ik heb ze gestyled in twee outfits, dus kijk mee :)!
Casual
De eerste outfit is de simpele, relaxte look. De sandalen hebben een best wel nette uitstraling, maar ze maken een casual look toch nog wel wat spannender. Nu lijkt het dus alsof ik mezelf tegenspreek en de outfit dus niet casual is, maar ik denk dat het juist andersom is. De outfit veranderdt de uitstraling van de sandalen.

Shoes DUO //Skort PEM //Shirt Tally Weijl //Jacket Forever 21 //Watch Target

 Romantic
De tweede outfit is een iets wat schattigere. Ik heb de sandalen gecombineerd met een lief juimpsuitje en een klein tasje. Het resultaat is een romantische look. 

Shoes DUO //Jumpsuit Papaya //Bag New Look //Bracelet PEM
Sunnies Six 

12 opmerkingen :

  1. Heel leuk gecombineerd, die sandaaltjes (die zelf trouwens ook heel leuk zijn)! Dat shortje uit de eerste outfit is zo mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke outfits! Echt heel mooi gecombineerd! Ik vind het altijd zo leuk als de stijl van de schoenen en de kleding elkaar juist ene beetje tegenspreken. Zoals die nette sandaaltjes en dan die casual outfit! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfits heb je gemaakt, en mooie foto's, mag ik je vragen welke camera je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, natuurlijk! Ik gebruik de canon eos 1100d.

      Verwijderen
  4. Super leuke outfits, vooral die tweede vind ik zo schattig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel mooi en wat een gave sandaaltjes! Mooi gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuke outfits! De eerste vind ik super leuk, maar die tweede staat je ook super! En prachtige foto's, zo in de zon:)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die 2e look staat je echt super mooi! En de schoenen zijn echt leuk :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. omg wauw je blog is zo mooi! zou je misschien even een kijkje willen nemen op mijn blog? www.jethuugen.blogspot.nl dat zou ik echt leuk vinden.
    xjet

    BeantwoordenVerwijderen