Mini outfit// Ballin' and Jungle(not weed!) leggings

woensdag, mei 07, 2014


Deze laatste daagjes gaat de vakantie zo snel! Ik heb tot zover echt een super vakantie gehad. Ik heb heel veel met vrienden afgesproken en het was elke keer weer heel gezellig. Dadelijk ga ik weer naar een vriendin, lekker in de jacuzzi :) En morgen naar Amsterdam! Misschien ga ik wel langs de Forever 21. Ik weet het nog niet.
Zo, nu ik even lekker random gebabbeld heb kan je doorgaan naar de foto's. :D

The holiday goes so fast, these last days! I have had a really great holiday for so far. I hung with a lot of friends and it was fun, every single time. Now I go to a friend, and we go in the jacuzzi :) And I go to Amsterdam tomorrow! Maybe I'll past by the Forever 21. I don't know yet. 
So, now I've just talked so random. You can skip to the pictures. :D




Jacket Forever 21 //Sweater Ballin //Necklace H&M //Legging Forever 21

8 opmerkingen :

  1. Leuk! grappig dat je erbij zet dat het geen wiet is haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit :) Veel plezier in Amsterdam!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's, je outfit is heel tof! En je vakantie klinkt heel gezellig. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe outfit, ik vind je jack en legging heel leuk. :) De forever21 schijnt echt meeeeega druk te zijn, dus sterkte alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! Ik was gisteren ook in A'dam, ik ging ook langs de Forever21. Het was echt een chaos en veel artikelen in maat S waren uitverkocht. Uiteindelijk kwam ik maar met twee dingen de winkel uit, dat vond ik wel heel jammer. Maar ze hebben zulke leuke kleding:) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very cute and trendy!
    xx beautyybychloe.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen