New// Sweater from Je m'appelle

zaterdag, mei 03, 2014

Deze sweater est Formidable en ik heb hem van Je m'appelle! Ik heb een voorliefde voor baggy sweaters, en dit is er zeker eentje. Ik heb een maat M en hij valt precies zoals een sweater (volgens mij) zou moeten vallen. Echt heerlijk.
De opdruk is; Carpe Diem. Vertaald uit het Latijns, is het; Pluk de dag. Ook staat het merk erop, maar dat is totaal niet storend. Het staat zelfs leuk!
Ze hebben echt nog heel veel leuke sweaters en andere kleren! Ga snel een kijkje nemen, er is nu zelfs een leuke actie online. Shop: Je m'appelle.

This sweater est Formidable and I got it from Je m'appelle! I have a crush on baggy sweaters, and this is certainly one. I have a size M and he's exactly as a sweater (I think) needs to be. Really beautiful. 
The imprint is; Carpe Diem. Translated from Latin, it is; Seize the day. The brand is also on the sweater, but that's not disturbing. It's even fun!
They really have a lot of nice sweaters and other clothes! Go take a look, there is also a fun action online. Shop: Je m'appelle.




Sweater - Je m'appelle

12 opmerkingen :

  1. Gave trui en de foto's zijn ook Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie foto's en die trui vind ik echt te gek. Mooi gedaan Britt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke trui! Ik kende deze webshop nog niet, ik neem meteen even een kijkje!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een Super foto's weer. En echt een leuke trui heb gelijk op de website gekeken. Goede deal nu. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie foto's! En de sweater staat je echt heel leuk :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke trui. :) Leuk bewerkt ook trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke trui! Ik ga ook maar eens een kijkje nemen op de site (:
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke trui! Lekker random, maar op die eerste foto lijk je op de één of andere manier echt op Hermelien hahaha. (en dat is positief bedoeld)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik neem het ook aan als een compliment. Ik hou van hermelien ;)

      Verwijderen
  9. Gave trui! Leuke foto´s heb je gemaakt Britt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke trui!! Die bewerkte foto's zijn heel tof! :-D

    ♥ Saskia
    formerparades.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen