New Template + Header!

vrijdag, mei 16, 2014

Ik was mijn oude template een beetje zat (gaan we weer), en ik heb dus besloten om voor een nieuwe te gaan. Helemaal nieuw is hij niet, want ik heb deze al eerder een hele tijd gehad. Ik vind het de fijnste die ik tot nu toe heb gehad door het drop-down menu. Ook heb ik een nieuwe header gemaakt! Zoals misschien al wat van jullie weten, wil ik astronaut worden. Daarom besloot ik om de header nog persoonlijker te maken door er een maan aan toe te voegen ;) Wat vinden jullie ervan?

My old template bored me (here we go again), so I decided to get a new one.  It isn't a completely new one, because I've already used it before. I think it is the finest I've ever had so far, because of the drop-down menu. I've also created a new header! As some of you may already know, I want to become an astronaut. So I decided to make it more personal, through adding a moon ;) What do you think?

8 opmerkingen :

  1. Echt heel erg mooi en leuk gedaan die verwijzing naar de maan😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie template!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie template! Ziet er erg professioneel uit:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi, ik heb je getagd voor de 'Very inspiring blogger award'!
    Om erachter te komen wat je moet doen, moet je even klikken.. http://dancingfashionista.com/2014/05/25/very-inspiring-blogger-award/
    Ik vind je blog heel goed!

    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen