Outfit + (Happy birthday Bro)

dinsdag, mei 27, 2014

Het is echt verschrikkelijk weer, al heeft het niet alléén maar minpunten. Zo had ik bijvoorbeeld vandaag sportdag(buiten) en dankzij het weer niet meer. Lekker de hele tijd in bad gelegen met een boek.

Dan komt er ook nog eens bij dat mijn broertje vandaag 14 is geworden en hij al een grote(1,85!?) jongen is. Ik voel me altijd zo klein als ik naast hem sta. We schelen dik zo’n 20 cm. Ook al heeft hij wat van mijn lengte gepikt, ik hou nog steeds van hem. Gefeliciteerd broertje!

The weather is horrible, though it has its upsides. Then I had sportsday(outside) today, for example, and then I didn't. You could find me the whole afternoon in bath with a book. 

My brother also turned 14 today. And he already is a big(1.85!?) boy. I always feel so small when I stand next to him. We differ at least 20 cm from eachother. Even though he has stolen some of my height, I still love him. Congratulations brother!



Shirt Primark //Pants Topshop //Shoes Converse

13 opmerkingen :

  1. Aaaah wat zit je haar leuk op deze foto's! Gefeliciteerd met je broertje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!! Wat een leuke blog. En gefeliciteerd met je 'broertje'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je broertje! Ik herken je probleem, mijn broertje is 2 jaar jonger en echt een reus, terwijl ik toch ook niet bepaald heel klein ben haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congrats met je broertje! Mijn broertje is ook echt twintig cm groter dan ik en dat voelt soms zo vreemd. Je foto's zijn super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke fotos, gefeliciteerd met je broertje! Ik heb zelf geen broertje maar veel vriendinnen wel en die zijn een stuk langer als hun haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! Happy bday voor je broertje ;)

    liefs,
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh wat een leuke outfit! Heerlijk dat je sportdag niet doorging! Gefeliciteerd met je broertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit! Je shirt heeft echt een mooie print, en je haar zit super mooi! En gefeliciteerd met je kleine grote broer:D x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke outfit, gefeliciteerd met je broertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat shirtje is echt mooi! En je haar is erg tof gedaan. Proficiat voor je broertje ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke outfit heb je aan <3 En gefeliciteerd met je broertje! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hehe die foto met je broer heel leuk en wat een leuke outfit meid liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je haar zit zo leuk daar! En je outfit is ook zo leuk. Nog een late gefeliciteerd met je broertje. haha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen