Outfit// Wildflower jumpsuit

zaterdag, mei 31, 2014


Afgelopen donderdag had ik een bloggersmeeting met een paar andere hele lieve meiden! Ik laat de schaarse verzameling foto's morgen zien. Nu heb ik deze outfit nog, die jullie vast wel langs hebben zien komen in het artikel voor DUO. Fijne zaterdag iedereen!

I had a meeting with a few other (really sweet) bloggers last Thursday! I will show you the little collection of pictures tomorrow. For now I have this outfit, that you might already have seen in the article for DUO. Happy Saturday everyone!





Jumpsuit Papaya //Bag New Look //Shoes DUO //Sunglasses Six //Bracelet PEM

13 opmerkingen :

  1. Wauw prachtige foto's en je jumpsuit is echt lief haha! Ben benieuwd naar de foto's van de meeting ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vind ik zoooo'n leuke outfit:) Had al wat foto's voorbij zien komen op de blog van Naomi, super dat je een bloggersmeeting hebt gedaan! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke jumpsuit! En de foto's zijn weer zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke jumpsuit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaah wat een super leuke outfit/jumpsuit, en die foto's zijn prachtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had de outfit al in een andere post voorbij zien komen, maar hij blijft inderdaad leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke outfit en die sandalen zijn ook tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke jumpsuit! Heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie zomerse outfit. Het printje van je jumpsuit is zo leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw die playsuit is léuk! Normaal gezien houd ik er niet zo van maar deze is echt cute :)

    BeantwoordenVerwijderen