Outfit// With my runningshoes

dinsdag, mei 13, 2014

Ik heb heel vaak geroepen dat ik mijn hardloopschoenen niet als normale schoenen zou gaan dragen. Maar niets is minder waar en ze staan ook nog eens! Ook is school weer begonnen en ik moet even aan mijn schoolwerk trekken, want ik heb het idee dat mijn concentratie snel afzakt. Ik hoop dat jullie allemaal een goede start hebben gehad, en alvast succes met de laatste weken. Nog even en dan is het zomervakantie!

I've said very often that I would never wear my runningshoes, as in a normal outfit. But this is not true and they are nice! School has started and I have to do my best on my schoolwork, because I feel that my concentration is going down quickly. I hope you all had a really good start and I wish you luck in these last few weeks. It's summer again before you know it! 








Sweater Chacha //Shoes Nike //Sunglasses LA //Pants Topshop

11 opmerkingen :

  1. Super leuke outfit! Die zonnebril staat je heel goed. En staat heel leuk met je sportschoenen!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze staan inderdaad heel leuk! Ik ken het probleem, ik heb echt de concentratie van een vis sinds de vakantie...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfit + foto's, die zonnebril staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, vooral ook met die felle lippen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke outfit, vooral bij die lippenstick

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heeele leuke schoenen en leuke outfit! Ook mooie foto's (:
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je "runningshoes" zijn echt prachtig, wauw

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch maar goed dat je die schoenen wel aan hebt gedaan voor normaal, staan je super ! en die zonnebril is geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat topje vind ik zo leuk! :)))

    BeantwoordenVerwijderen