A little bit of my Week #11

zondag, juni 01, 2014

☮ Lekker relaxed wakker worden en gelijk in je oversized jumpsuit springen. Kennen jullie dat gevoel? ☮Ik heb dus besloten geen post te schrijven, maar gewoon de ene foto erop te zetten. De meiden (v.l.n.r.): Charlotte - Leonie - Sara - Rosina & Deborah - Naomi - Jill - ik - Rhoda (staat niet op de foto, maar was er wel bij!)

☮ Waking up really chill and put on your comfy, oversized sweater. Do you know that feeling? ☮I decided that I'm not going to write an article about the bloggermeeting, but I'll just post this picture. The girls (Left to right):  Charlotte - Leonie - Sara - Rosina & Deborah - Naomi - Jill - me - Rhoda (Is not on the picture, but she was there with us!)

 Met Marielle lunchen bij Brownies & Downies. Die clubsandwich zal is echt aan te raden!  Ik heb mijn rekje 'summer proof' gemaakt. Ziet er echt een stuk beter uit.

☮ Brunching at Brownies & Downies with Marielle. I recommend the clubsandwich salmon!  I made my clothing rack 'summer proof'. It looks way better.
 Logeren bij een vriendin. Gewoon random selfie. ☮ Mijn Best friend op het moment. De Frappuccino van de Mac, in Mokka. ZO LEKKER.

 Sleeping at my friends home. Just a random selfie.  My best friend at the moment. The Frappuccino from the Mac, in Chocolat. SO DELICIOUS.
 We gingen bowlen met team uitje!  De goede schoenen uitzoeken.  De bowlingbaan.  Ik was Baas B, ook al won ik niet echt. Haha.

 As a team trip, we went bowling!  Searching for the right shoes.  The bowling aria.  I was Baas B (Boss B), however I didn't won. Hehe.

13 opmerkingen :

  1. Die blogger meeting ziet er echt enorm gezellig uit! Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je rekje ziet er echt heel leuk uit! lekker zomers,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeeee i'm addicted to frappucino's ! Die van de Mac moet ik zeker eens proberen x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your blog!
    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Frappucino is altijd zo lekker ook de sandwich ziet er heerlijk uit:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave foto's! Aah dat shirt van The Godfather komt van de Forever21 toch? Ik zie 'm elke keer voorbij komen in de webshop maar koop 'm elke keer net niet haha. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hij is van de F21! Ik draag hem heel veel en hij is echt een aanrader ;)

      Verwijderen
  7. Leuk zo'n weekoverzicht!
    Geeft echt een kijkje achter de schermen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet eruit alsof je een leuke week hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk overzichtje! Ik houd echt van jouw blog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's, die met alle andere bloggers ziet er gezellig uit! :D

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's!
    Lijkt me een leuke week :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen