Mini-outfit// HOLLAND

zaterdag, juni 14, 2014


Ik weet zeker dat bijna iedereen gister Nederland-Spanje heeft gezien! Ik heb het niet kunnen volgen op tv, omdat we in de bus terug naar Nederland zaten. Gelukkig stond de radio wel aan. Van wat ik heb gehoord was het een prachtige pot! Daarom heb ik nu een kleine outfit post met ons mooie oranje. (Eigenlijk is deze outfit al best oud, maar dat zeggen we tegen niemand oke? :)

Shirt Primark //Pants The Sting //Shoes Converse //Bag Guess //Sunglasses Six

9 opmerkingen :

  1. Jaaa de wedstrijd was echt super! Jammer dat je hem gemist hebt, maar als het hele WK zo wordt hoeven niet te klagen haha. Leuke outfit zo met je all stars :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe outfit. (: Ik heb een lichtelijke hekel aan oranje, maar ik vind dat je 't eigenlijk best mooi hebt gecombineerd! (dat is een compliment, haha). Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa het was echt een geweldige wedstrijd! Super leuke outfit! Normaal hou ik niet van oranje, maar zo voor het wk is het wel leuk! Helemaal hoe jij het hebt gecombineerd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Keileuke outfit!! Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah deze outfit is echt heel leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke ketting :)

    http://fuckhighclass.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie outfit, en wat deed Nederland het toch goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk. Oranje staat je goed! Je haar zit zo ook echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen