New// Old timer Sunnieees

donderdag, juni 05, 2014

Ik heb afgelopen week (alleen al) 4 nieuwe zonnebrillen gekocht. ZEER overbodig. Al zijn een paar extra zonnebrillen niets verkeerds. Ik denk dat de 1/3 van Nederland het met me eens is dan, toch? Een van die zonnebrillen was deze van de River Island. Hij heeft echt die 'old timer' uitstraling & I love it. Het past echt bij de stijl die ik de laatste tijd een beetje heb. Wat vinden jullie ervan?

I bought (only this week) 4 new sunglasses. VERY unnecessary. Though, there's nothing wrong with a few extra sunglasses. I think 1/3 of the Dutchies agree with me then, am I right? One of the sunglasses came from River Island. He really has that 'old timer' look and I love it. It really suits the style I have build up lately. What do you think?

 Sunnies River Island

14 opmerkingen :

  1. Nice! Leuk patroontje staat erop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looove the print!


    fuckhighclass.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke bril! Dat patroontje is heel mooi

    Liefs,
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het echt een geweldige zonnebril!

    xx Amber

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke zonnebril is dit zeg!! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awh dat printje is zo schattig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie bril....volgens mij heb je al een hele grote verzameling!

    BeantwoordenVerwijderen