Outfit// Air Max

donderdag, juni 19, 2014

Ik heb mijn Air max' nu al een tijdje, maar had er nog geen foto's mee gemaakt. Wat best raar is, want ik draag ze zo onderhand elke dag. Ik ben echt verliefd op ze :D Ook komt de laatste week al dichterbij, en dat betekent bijna vakantie! Nog even volhouden jongens.

I own my air max' for a while now, but I still haven't made pictures with them. Which is quite weird, because I wear them every day. I'm really in love with them :D The last week is also getting closer, and that means almost holiday! Hold on guys. 


Shirt Iwantthatmusthave //Vest H&M //Pants Primark //Shoes Nike //Necklace F21

8 opmerkingen :

  1. Toffe outfit en leuk zo met de airmax eronder ! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Cosy en casual :)

    Liefs
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe outfit! Casual en ook een beetje sportief. Leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh super leuk! Ik hou van airmax! :) Echt heel tof gecombineerd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah je AirMax zijn zo leuk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit. Ik vind het tof hoe de Air Max er zo uit knallen omdat de rest zo basic is! Love it! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen