Outfit// New Jordans

zaterdag, juni 28, 2014

Zo zien mijn dagen er de laatste tijd uit; Haren vast, geen make-up en super relaxte kleren. Het is proefwerkweek en ik hoef nog maar twee daagjes aan de bak. Aankomende woensdag heb ik dus al vakantie, VAKANTIE. Ik zit hier nu met een paar boeken (geen schoolboeken, auch) en een heerlijke zelfgemaakte cheese cake. Ik moet dadelijk toch nog maar even wat aan school doen, want het is tenslotte nog maar even en het harde werk zal de moeite waard zijn. Hier een van mijn relaxte outfits ;) 



Sweater Monki //Pants Primark //Shoes Jordan //Sunglasses Primark

12 opmerkingen :

  1. Mooie outfit weer! Succes nog met je proefwerkweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van je jordans!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch zo'n relaxte outfit! Die sweater is echt zo leuk! Succes nog met je laatste toetsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt een super leuke outfit!
    Heel relaxed en comfy

    liefs
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe trui! Cheesecake is nu eenmaal veel leuker dan leren haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks de chille outfit vind ik het je super staan! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige outfit! Vooral je schoenen vind ik heel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zie je er nog geweldig uit voor in je proefwerkweek te zitten. Ik ben helemaal een ramp dan. Nog heel veel succes! En wat een leuke comfy outfit!

    BeantwoordenVerwijderen