7,8 & 9th of July

woensdag, juli 09, 2014

7th of July
Dit was een van de laatste zonnige dagen die we hebben gehad. Het is nu ook aan het regenen terwijl het ZOMER vakantie is. Moeder natuur, wat doe je?! Uiteindelijk moet er wel een balans komen, dus nog even wachten op het zomerse weer. Ook hadden we lekker gebarbecued (<-??)
8th of July
Dit was een van de ristigere dagen. Gewoon lekker een middagje voor de tv, met eten en drinken :). Ik hou van TLC, maar dat programma 'POD' vind ik echt afschuwelijk. Sorry voor degene die het wel leuk vinden, hahaha.
9th of July
Ik werd om half 1 wakker. HALF 1! Ik ben niet echt een uitslaper, dus dit was echt een record. Ik heb ook een heerlijk trucje bedacht voor mijn cornflakes ontbijt. Als je de yoghurt in je kom hebt gedaan, moet je het mengen met wat honing. Dat zorgt ervoor dat het een beter geheel wordt én het wordt zoeter zonder teveel suiker te hebben toegevoegd! Ook heb ik heeel erg veel zin in Nederland-Argentinië vanavond!

18 opmerkingen :

  1. Die eerste foto is echt mooi:) Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Mooie foto's, welke camera gebruik je? x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah, die zonnebrillen zijn heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh wat een super leuk artikel! Ziet er echt uit als een paar heerlijke dagjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey wat heb je voor leuks aan op de foto's waarbij je je camera vast hebt?!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaa dat snog marry avoid programma vind ik ook zooooooo deprimerend haha :( Er werd beloofd dat het na woensdag beter weer zou gaan worden, I pray :) Mooie foto's heb je gemaakt!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige post en die foto met het zwarte jurkje is supermooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb net je blog ontdekt. En wauw. Wat schrijf je leuk en wat maak je mooie foto's. En je bent een mooi meisje met een leuke kleding stijl. Ik ga je zeker blijven volgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauwiee britt, dat shirt van de eerste foto is echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen