First week of summer(vacation)

maandag, juli 07, 2014

1. Ik ben al een paar keer gaan zwemmen bij het strandje in de buurt. En oh, wat verlang ik naar een heerlijke vakantie met zon zee, strand (en boeken)// 2. In de vakantie ga ik elke dag in bad om lekker te relaxen. Ik ga meestal erg lang, dus een overlevingspakket komt dan goed van pas :)// 3. Ik ben helemaal verslaafd aan suits, zo erg dat zelfs het lekkerste weer me niet weg kan houden van mijn laptop. Dan neem ik hem maar mee naar buiten...// 4. Gister was het een wat minder dagje, maar dat betekend niet dat je geen bloemetjes meer aankan ;)

Ik heb al echt heel erg lang mijn camera niet meer gebruikt. Ik moet hem er weer eens wat vaker bij pakken. Stay tuned voor de posts met mijn camera ;)




9 opmerkingen :

  1. Jaaaaa suits!!! Heerlijke serie! Ik kijk nu Blue Mountain State, ook echt een briljante serie.

    Liefs, Saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's dat jasje is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh ziet er heerlijk uit! Haha zo herkenbaar.. Zo verslaafd zijn aan een serie.. haha

    Love,
    Eve
    www.thestyleblondie.com // www.eeva.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa, zoveel liefde voor Suits! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die eerste foto is echt super leuk! Ik ken suits helemaal niet eigenlijk.. misschien van de zomer maar eens bekijken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou van zomer vakantie! Veel plezier nog Britt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh ik ben ook zo blij dat het zomervakantie is. Ook over naar de vierde toch? ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, die foto's met je zonnebril zijn zo mooi!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen