Mini-outfit// & update/planning

zondag, juli 13, 2014

Vandaag blijf ik een nachtje slapen op de camping bij mijn vriendin! Ik heb er echt heeel erg veel zin in, en eigenlijk moet ik zo nog even inpakken ;) Als ik terugkom van de camping, ga ik met een vriendin (Tessa; ook mijn nicht) op tienertour 3 dagen! Super gaaf en ik kijk er echt naar uit :) Ik ben trouwens echt gehecht aan deze zwarte jumpsuit. Wat vinden jullie?
                               Jumpsuit Forever 21 Sunglasses River Island

10 opmerkingen :

  1. hele mooie outfit!
    Echt een prachtig item

    Liefs
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige outfit! Staat je echt supermooi. En leuke uitstapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie jumpsuit! En ahh, de tienertour. Die ga ik over een tijdje ook doen met twee vriendinnen. Veel plezier;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Suuuuper leuke jumpsuit! Heel veel plezier op je vakantiedingen trouwens. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh die jumpsuit is echt super leuk! Veel plezier aankomende daagjes! Tienertouren is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke jumpsuit, staat je goed Britt! Tienertoer is zoo leuk! Ik heb het al twee jaar gedaan met tennisvriendinnen, maar dit jaar gingen we helaas allemaal in andere weken op vakantie :(
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke jumpsuit! En heeeel veel plezier op tienertoer. :)))

    BeantwoordenVerwijderen