New cap & small talk

dinsdag, juli 29, 2014

Heeeee peopleee! De vakantie gaat zo goed hier en ik ben al best bruin geworden voor mijn doen. Ook is mijn haar al een stuk blonder geworden en dan vergeleken met mijn kleurtje lijkt het nóg lichter :) Ook ben ik vollop aan het lezen en series kijken. Ik maak nog steeds heel veel foto's en ik heb ook echt nog 4 outfitposts klaarstaan (op nog onbekende datum). Ook spreek ik nog wel met vriendinnen af, dus mijn sociale leven is (nog) niet tot een dieptepunt beland. Al zijn heel veel vriendinnen al op vakantie, en ik ga pas de 5e... MAAR ik heb er super veel zin in!

Ook ben ik laatst nog naar de stad geweest en ik ben daar specifiek gaan kijken voor een pet. Evht een must voor op vakantie & eigenlijk gewoon in het algemeen. En ik werd verliefd toen ik zag wat voor pet dit was. Er staat een logo op met de tekst; official space camp | sending kids to space. Nou, hóe toepasselijk is dat. Ook zijn de kleuren echt perfect (in contrast met mijn huid- & haarkleur) en lijkt het teken/logo op die van de NASA.  

(((Ik ben trouwens echt blij met mijn haar in de zomer, dan komt mijn slag nog beter uit)))

Ook ga ik vanavond eindelijk gebruik maken van mijn sterrenkaarten (ja, die heb ik ja :D). Dus als het mooi helder is, gaat dat zeker lukken! Misschien maak ik wel foto's ;)

                                                    Pet Official

7 opmerkingen :

  1. Wat heerlijk dat je zo van de vakantie geniet! Lichter haar is altijd even leuk! Je pet is ook super leuk! Past heel mooi bij je haarkleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Voor een of andere reden staan petten me vreselijk !x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like the 'space' cap :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige pet en de foto's zijn weer super! Mooi zo met je haar! Fijne vakantie nog!!

    BeantwoordenVerwijderen