New// Jordans from Copenhagen & outfit preview

vrijdag, juli 11, 2014

Heeee people! Ik heb deze Jordans nu al een tijdje, maar had ze nog niet gedetailleerd laten zien. Ik ben echt helemaal gek van ze, en dan vooral van de kleur! Ze passen bij heel veel kledingstukken zoals, zwart/wit/grijs tinten en in veel kledingstukken zit rood. Ook zijn ze van michael jordan, en dat is een bekend iemand voor mij als basketbalster :) (eigenlijk ga ik ervanuit dat ieder mens op de aarde hem kent). Ook heb ik vanochtend mijn rapport opgehaald en ben stiekem wel een beetje trots op mezelf. Voor degene die het zich afvragen; ik ga naar VWO 4 met het profiel Natuur & Techniek! Geniet van je vrijdag ;)
                                                       Shoes Jordan (nike)
Hier ook een zwart-witte 'preview' van de outfit die komt. 'Preview' met de '''' omdat alle foto's van deze afstand zijN genomen en het zwart-wit effect geen zin heeft, omdat de jumpsuit zwart is. Jullie zijn vast nieuwschierig :D 

4 opmerkingen :

  1. Oh ze zijn echt onwijs leuk meid. Ben ook erg benieuwd naar de outfit. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! En Super dat je Natuur en Techniek gaat doen. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben heel benieuwd naar je outfit! Jij hebt altijd zulke gave schoenen. Ik ben jaloers:)
    En wat goed dat je N&T gaat doen! Dat zou ik ook wel willen, maar ik ben zo verschrikkelijk slecht in Natuurkunde. Tja, en dan houdt het op, haha! Met dat pakket kan je echt nog alle richtingen op.
    Voor mij wordt het E&M.
    x Isabella

    BeantwoordenVerwijderen