Outfit// Tropical shorts

zaterdag, juli 26, 2014

Er is alweer een weekje voorbij gegaan waarin veel gebeurd is. Zoals; ik heb mijn tanden bij laten werken. Waar ik eerst twee spleetjes had, is het nu dicht en lijkt het bijna alsof ik een beugel gehad heb. Misschien post ik er nog wel een keer iets appart over.. Ook ben ik wéér naar de camping geweest, maar dit keer voor 2 nachten. En weer was het heeeel erg gezellig! Ik heb veel boeken uitgelezen ;) En ik heb een nog grotere angst ontwikkeld voor motten. Jaja, het was weer een topweek!

                            Shorts Bleeep //Top H&M //Sunglasses Forever 21

9 opmerkingen :

  1. Ahh klinkt allemaal heerlijk als vakantie! Behalve de angst voor motten.. En leuke outfit! Dat shortje is zo lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauwie, super leuk shortje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liefde voor dat shortje, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit en mooie zonnebril!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk shortje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love those shorts !

    BeantwoordenVerwijderen