Tienertour// Day 1,2 & 3

zaterdag, juli 19, 2014

Day 1

Ik ging met mijn nicht Tessa op tienertour zoals jullie waarschijnlijk wel weten, en het was super gezellig! Maargoed, de eerste dag gingen we naar Den Haag & Eindhoven. Daar heb ik best veel gekocht (eigenlijk al het meeste) en we kregen veel hulp van de NS app, THANKGOD!


Day 2

Deze dag gingen we naar Zandvoort aan Zee, zoals de naam al zegt lekker naar zee! Het was echt heerlijk bijkomen en even lekker verkleuren. Ook heb ik het eerste deel van de boekenserie van Game of thrones uitgelezen! Hij was echt super ;) Maar ook hadden we die dag de verkeerde trein gemomen en waren we gestrand in Uitgeest, maar dat moesten we een keer mee hebben gemaakt toch! Hahaha.


Day 3

De laatste dag gingen we met de trein naar Zwolle. Maar, we stapten uit op station Nijmegen en zijn toen de stad ingegaan. Toen we klaar waren zijn we verder gegaan naar Zwolle, en toen we aankwamen in Zwolle gewoon gelijk de trein naar huis weer gepakt :D
(De outfit van deze dag komt nog online)


Hahahhahaha super selfie -.-

7 opmerkingen :

  1. Wat een gave tienertoer en je foto's zijn zoals altijd weer geweldig!! Gave post!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n tienertoer! Moet ik ook maar eens gaan doen ;)
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, tienertoeren lijkt mij echt geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh super leuk! Leuke foto's ook:) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk aan: dit is nog eens nuttig gebruik maken van een tienertoer! Ikzelf heb het nog nooit gedaan, maar ik wil het nog wel graag een keertje doen :)

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk zo'n tienertoer! Liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen