Meryemana

donderdag, augustus 14, 2014

Vandaag hebben we meryemana (Het Maria huisje) bezocht. Het was er heel erg mooi en rustgevend. Wel héél erg stil en mensen waren heel erg serieus. Vandaar dat ik waarschijnlijk ook een hele serieuze blik heb op de foto's ;) Er was ook een muur, de 'wensmuur', vol met zakdoekjes en papiertjes waar de gekste wensen op geschreven stonden. Ik heb er zelf natuurlijk ook eentje ingestopt, met de wens (ik bedoel, je kan het lezen. Waarom deel ik het dan niet gewoon met jullie) 'Astronaute Britt'. Dat is echt mijn droom! Na het Maria huisje gingen we door naar ephesus, wat echt prachtig was. Die foto's deel ik nog met jullie in een andere post, anders word het teveel! 

Today we visited meryemana (The Maria cottage). It was very beautiful and peaceful. Although, very quiet and people were very serious. That explains my very serious face ;) There also was this wall, the 'wishwall', full with little notes and tissues with the weirdest wishes on them. I also wrote one with my wish on it and placed it in his own spot, with the wish (I mean, you can read it. So why wouldn't I just share it with you) 'astronaute Britt'. That really is my #1 wish! After the Maria cottage we went to ephesus, which was absolutely breath taking. I will share those pictures with you another time in another post. Otherwise there will be to much pictures in one post!

10 opmerkingen :

  1. I like your wish and I love that place!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie foto's Brittje! Echt heel gaaf, en natuurlijk een goede wens! Typisch jij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooie post! Bijzondere plek. En je wens vind ik echt gaaf! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige post! Erg mooi gefotografeerd!

    BeantwoordenVerwijderen