New// Casio watch

woensdag, augustus 20, 2014

Ik heb een nieuwe horloge! Ik heb de goude variant gekozen, omdat ik vind dat die beter bij mijn haar en huidskleur staat. Ik ben helemaal verliefd op hem en ik weet zeker dat ik hem ook veel ga dragen :). Wat vinden jullie van hem?

I have a new watch! I choose the golden one, because I thinks that the gold one matches my hair and skin color better. I'm totally in love with it and I'm sure that I'll wear it a log :). What do you think about it?
                                               Watch Casio

13 opmerkingen :

  1. Awesome! I like the pictures.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en heel mooi gefotografeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie foto's! Ik heb de horloge ook en ik ben er nog steeds zo verliefd op! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige horloge zeg! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Britteke, ja jij bent aan de beurt ;) Je bent door mij genomineerd Voor het Sunshine Blogger Award...Voor meer informatie kijk dan even op mijn blog: http://blackswangoeswhite.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel vet! Vriendinnen hebben hem ook :) Heb een look-a-like gezien bij het Kruidvat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Ik heb er ook één en draag m bijna elke dag:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah love it! Ik draag zelf elke dag de zilveren :)

    BeantwoordenVerwijderen