Outfit// First couple days in Turkey

donderdag, augustus 07, 2014

Wauw, het is echt al super lang geleden dat ik voor het laatst een post plaatsten. Nouja, voor mijn doen dan. Maaar ik ben op vakantie voor degene die het nog niet wisten. Ik ben in Turkije en het is hier echt super. Alles is super; het weer, het resort, het eten, de zonsondergang en ga zo maar door. Je hebt hier de mooiste plekken om foto's te maken, en dat ga ik ook zeker doen! Dit is nu de 3e dag wat betekent dat we er nog 12 zijn. PLUS ik word eindelijk bruin. Ik word nooit bruin. Dit is een wonder :D



                           Jumpsuit Forever 21 //Necklace H&M //Shoes Nike

9 opmerkingen :

  1. Super leuke jumpsuit! Ik word ook altijd alleen maar bruin in warme landen, welkom bij de club van witte mensen... :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh die jumpsuit is echt heel leuk! En die ketting staat er heel mooi bij! Veel plezier nog op vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gecombineerd met de schoenen! x
    http://www.thoughtsinstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die jumpsuit staat je zo leuk! Heeel veel plezier nog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier in Turkije! Je jumpsuit is super:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauwie! Mooie jumpsuit! Nog veeeel plezier!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie foto's! Leuke jumpsuit ook. :)

    BeantwoordenVerwijderen