Outfit// from Ephesus #notoga

donderdag, augustus 28, 2014


De velen die een toga hadden verwacht moet ik nu teleur gaan stellen. Ik droeg maar een simpel hemdje met shorts, sorry. Máár het is toevallig wel een wit hemdje, en toga's zie je voor je in het wit toch. Tóch? De outfit moest wel comfortabel zijn, ten eerste omdat het daar snikheet is en ten tweede omdat je daar een heel eind loopt en je er de kans op loopt om uit te glijden (wat ik dus 3 mensen heb zien doen). Ik heb de foto's voor de arena van Ephesus gemaakt. Misschien hebben jullie niet echt een idee bij de grote ervan, maar er passen 24.000 mensen in. (P.s. Ik droeg geen make-up en het was echt een stuk makkelijker! - gewoon een tip.)

I have to dissapoint the people who expected a gown. I only wore a plain white top and some shorts, I'm sorry. But it ís a plain white top, and (roman)gowns usually are white, right. Right? The outfit had to be comfortable, 1. because it is bloody hot there, and 2. because you walk a lot and you might slip (I've seen 3 people do that). I made the pictures with the Arena of Ephesus on the background. Maybe you have no clue about the size, but 24.000 people fit in it. (P.s. I didn't wore make-up and it was a lot easier! - just a tip.)



Top Funny Fashion //Shorts Market //Shoes Nike //Bag Pull & Bear //Sunnies Forever 21

7 opmerkingen :