Outfit// Maxi skirt & The sea

zaterdag, augustus 16, 2014

De laatste daagjes hier breken aan en ik heb nog zoveel om met jullie te delen! Deze outfit was VERUIT de meest ongemakkelijke outfit die ik ooit geschoten heb. Toen ik ongeveer op de helft was, kwamen er allemaal jongens achter mijn moeder(die de foto's aan het maken was) staan en gingen allemaal kijken. Ik heb uiteindelijk nog een foto van de jongens gemaakt. Ze staan allemaal op de laatste! Hahaha, het heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik me niet meer snel ongemakkelijk ga voelen tijdens het maken van de OOTD's. ;)

The last couple days are coming and I have so much to share with you! This outfit was THE MOST awkward ootd I have ever done. When I was done with the first couple pictures, boys were standing behind my mother(who made the pictures) and they were watching. I made a photo of the boys afterwards. They're all on the last one! Hehehe, one benefit is that I now get awkward slower during the making of OOTDs. ;)
        Top Forever 21 //Maxi skirt Market //Sunnies H&M //Bracelet BCBG

14 opmerkingen :

  1. Wauw, wat een prachtige plek, en outfit! Daar zou ik ook wel willen zijn, haha. En die jongens zijn leuk toch? Maar wel ongemakkelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfit! En de foto's zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De maxi skirt staat je echt super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh je topje is super leuk! En bij die jongens moet je maar denken: ze blijven alleen maar staan kijken omdat ze belangstelling voor je hebben. Gewoon opvatten als een compliment;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh die rok staat je zo mooi, en die jongens haha awkward maarja, je hebt wel hele mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh wat een mooie outfit! Dat shirtje is echt heel leuk! En wat een prachtige foto's! Super grappig dat die jongens gewoon stonden te kijken, lijkt me inderdaad een beetje awkward hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke outfit !!
    En echt een hele mooie locatie =)
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaa, altijd awkward, outfitfoto's! Wel hele mooie outfit! staat je super,
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love your top in combination with the water!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw, wat een prachtige outfit! Staat je super goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very nice outfit! Love the sunglasses!
    xx beautyybychloe.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat prachtig! Niet alleen de omgeving en je outfit maar jij helemaal. Het is helemaal compleet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hahaha, wat stoer dat je dan toch bent door gegaan! en natuurlijk een hele mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen