Outfit// The sea's rough

maandag, augustus 11, 2014

Er zijn hier weer wat dagen voorbij en we hebben al heel erg veel gedaan! We zijn bijvoorbeeld Kusadasi in gegaan, Ik heb nu in totaal 5 boeken uitgelezen, Foto's gemaakt, nog meer verkleurd en heeel erg veel eten. Ik hoop dat jullie eigen vakantie ook heerlijk verloopt!

A couple days have passed by and we did a lot in them! Like, we went to Kusadasi, I've finished 5 books now, made pictures, tanned and I ate a LOT. I hope your vacation is going well, too!
      Kimono Market //Shorts Forever 21 //Necklace H&M //Sunnies Forever 21

22 opmerkingen :

  1. Supermooie outfit! Ik heb nog geen kimono, maar deze wil ik echt heel graag. Hij is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie locatie voor de foto's! Je kimono is cute though.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat een super mooie outfit! Die kimono is echt heel leuk! Geniet nog van je vakantie! Maar zo te horen lukt dat wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah prachtige kimono, ook hele mooie zomerse foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke outfit en prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachrige outfit en prachtige foto's. Die kimono ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The kimono is really pretty!
    xx beautyybychloe.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Onwijs mooie foto's! En love voor je kimono :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wauw wauw! Britt dit is echt je mooiste post tot nu toe! Prachtige outfit en prachtige foto's! En wat ben je al lekker bruin! Toch moet je maar snel weer naar huis komen, want ik mis je !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie foto's! En je outfit is echt heel leuk! Veel plezier nog baee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supertoffe locatie en wat ben je bruin!!! Ik ben echt verliefd op je kimono trouwens, super pretty. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke outfit, ik ben toevallig vorig jaar ook naar Kusadasi geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een prachtige foto's op een hele mooie locatie! Je outfit is keileuk en ook je haren zitten heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, prachtige foto's! Ziet er mooi uit daar. En super leuke outfit, je kimono is gaaf:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie foto's! De kimono staat je super! Ik heb hem in het wit. En wat een mooie blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kimono ziet er mooi uit!
    En ik vind je laatste foto er mooi uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Aaaah Britt, deze foto's zijn zo mooi! Locatie, plaatje, outfit, alles. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige post!! Ik vind je foto's altijd supermooi! En moet ook even kwijt dat ik de titels van je post altijd erg goed vind!

    BeantwoordenVerwijderen