Outfit// This red dress + my Nikes = Love

maandag, augustus 25, 2014

Hier weer een outfit uit Turkije. Ik heb er nog een paar klaar staan en daarna gaan we weer over op Nederland ;). Voordat we op vakantie gingen had ik deze jurk gekocht bij de H&M. Ik was vooral gek op de kleur, vooral voor als ik wat bruiner zou worden. Daarom had ik de jurk express wat later aan gedaan, in verband met foto's maken. Ook heb ik morgen mijn eerste lesdag! Achja, ik hoop dat jullie het leuk vinden. 

Here I have an outfit from Turkey, again. I still have a few and they're waiting for you, but after those we go back to the Netherland ones ;). I bought this dress at H&M before we went on vacation. Personally I was in love with the colors, especially when I would become more tanned. That's why I wore the dress later on in Turkey on purpose (for the photos). I also have my first classes tomorrow! O well, I hope you like it.





 Dress H&M //Shoes Nike //Necklace H&M 

12 opmerkingen :

  1. Wat een leuk jurkje zeg! Succes morgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie jurk ! Succes morgen x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi, het jurkje staat je echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke outfit! Het jurkje staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw! Wat een mooi jurkje! Die kleur en dat model staat je echt heel goed! En je nikes eronder zijn zo leuk! De sfeer op de foto's is ook zo mooi met dat licht! Wauw! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie foto's! En dat jurkje in die rode kleur staat je echt heel mooi! En ook leuk met de nikes eronder, iets wat je niet zou verwachten bij het jurkje maar toch ziet het er tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie jurk!! Die kleur staat je supergoed en de foto's zijn echt heel erg gaaf! Je staat er supermooi op!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een hele leuke combinatie! Het ananasje is ook een gaaf detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk jurkje! Tof dat je het met sneakers hebt gecombineerd en niet met hakken! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. That dress is gorgeous!! love it :)

    http://carolinapinglo.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen