Outfit// This time I'm more like a Roman

zondag, augustus 31, 2014

Ja, dit is de laatste outfit uit Turkije! En misschien kan ik hiermee de mensen die ik teleurgesteld had, opvrolijken. Ik heb namelijk een witte (romeins-achtige) jurk aan met gladiator sandaaltjes. Hahaha, nee grapje. Geen romeinse praat meer. Ik ben hoe dan ook helemaal verliefd op de jurk - en ik voelde me er toch wel een beetje romeins in... ;)

Yes, this is the last outfit from Turkey! And maybe I can make the people happy, who I'd dissapointed earlier. Because, I wore a white (roman-like) dress with gladiator sandals. Hehe, no just kidding. No more roman talk. I'm however totally in love with this dress - and I felt a bit Roman in it... ;)





Dress Forever 21 //Shoes Duo //Earrings Primark

16 opmerkingen :

  1. Wat een mooie foto's. Leuke outfit draag je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh wauw, zulke mooie foto's weer! En wat ben je bruin! Je jurkje is echt cute:)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie foto's weer! En dat jurkje is echt heel leuk, en in dat wit lijk je nog bruiner, haha. Ook leuk gecombineerd met die sandaaltjes :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi jurkje :)! En je hebt echt geweldig haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt prachtige foto's en de jurk is echt geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw! Wat een prachtige plek om foto's te maken! En wat een mooie outfit! Echt een hele mooie post, wow! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie foto's weer britt, ik krijg gelijk weer zin in vakantie :o

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahh Britt je bent zo mooi! Super leuke outfit en de foto's zijn weer pretty <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is echt een hele mooie plek om fotos te maken!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze foto's zijn zo mooi! Superleuk, dat witte jurkje bij je bruine kleurtje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zulke mooie foto's Britt! Je bent echt een mooie meid! haha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love this outfit!

    www.youroutfittoday.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wahh wat een mooie foto's! Vind j er erg mooi uit zien, gurl you pretty as fuk

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen