Outfit// w. Vito Corleone

zondag, augustus 17, 2014

Jaja, dit hemdje zien jullie misschien niet vaak langskomen, maar ik draag hem wel heel veel. Voor diegene die niet weten wie erop staat; Don Vito (Corleone) uit de film The godfather. Als je die film nog niet hebt gezien, ga hem kijken. NU! Al kan ik me voorstellen dat je hem misschien niet zo leuk vind als ik. Het is een maffia film. En voor degene die hem wel kennen... Vertel me wat je ervan vindt! 

Yes, you might not see this top much, but I wear it a lot. For the people eho do not know who's on the top; Don vito (Corleone) from the movie The Godfather. If you have never seen this movie, go watch it. RIGHT NOW! Although I can imagine that you might not like it as much as I do. It's about Maffia. And for the people who do know it.... Tell me what you think about it!
          Top Forever 21 //Shorts Market //Shoes Shoeby //Earrings SF Chinatown

10 opmerkingen :

  1. Hele leuke outfit! Ik moet de film maar eens kijken als je het zo dringend zegt:) #volgendebloggermeetingjwz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Britt, hoe krijg het toch voor elkaar! Je foto's zijn altijd zo mooi! haha, hele leuke outfit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ahww, dankjewel :) Maar jullie foto's dan!

      Verwijderen
  3. aaah mijn lievelings shirtje van jou! Ook je sandaaltjes zijn heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, en leuke outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal weg van jouw shirtje. Super dat je the godfather leuk vind! Ik vind de films ook.geweldig, een MUST om te zien. Prachtige foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's! En de outfit is heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw die foto's zijn erg mooi gemaakt! Leuke outfit x

    BeantwoordenVerwijderen