09/13/2014

zondag, september 14, 2014

Gister had ik echt een geweldige dag. Ik ging eerst naar de wedstrijd van mijn broertje Stan en mijn vriendin Nanneke kijken. Daarna ging ik met Nanneke naar Dames 1 kijken, waar óók weer een vriendin speelt (Lisanne) en na een stukje van Heren 1 te hebben gekeken gingen we naar huis. Thuis aangekomen gingen we gelijk door naar de stad. We hebben een overheerlijke clubsandwich (van de Silva) op en gingen daarna door naar de JT, voor jawel, alweer een film. Dit keer naar Let's be cops. Hij was echt heel leuk, vooral de aftiteling. Dat was niet sarcastisch, de aftiteling wás gewoon het leukst.

Yesterday was a really awesome day. First, I went to see the game of my little brother and my friend Nanneke. After that Nanneke & I went to see the game of Ladies 1(?), with another friend of us in it (Lisanne). We also saw a little bit of Mans 1(?), but after that we went home. Coming home, we went to the city, where we ate a delicious clubsandwich (at Silva) and when we finished we went to the JT. Yes I went to the movie, again. But this time to Let's be cops, which was hilarious. Especially the credits. That was not sarcastic, I just really liked the credits.





 :D

Outfit komt morgen!

6 opmerkingen :

  1. Klinkt als een fijne, geslaagde dag :)! Ben ook benieuwd naar je outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh klinkt super gezellig! Leuke foto's heb je gemaakt! Ik ben benieuwd naar je outfit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een leuke dag! Ah de clubsandwiches van de Silva zijn zo lekker:) Ben benieuwd naar je outfiy!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. *outfit bedoel ik. Argh, typproblemen op mijn Iphone haha

      Verwijderen
  4. Leuk artikel, ben benieuwd naar je outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke dag!!! Ben benieuwd naar de outfit. Jasje/bloesje ziet er gaaf uit.

    BeantwoordenVerwijderen