6 things I love about Fall

dinsdag, september 30, 2014

1. SWEATERS. Ik leef erin, no seriously.
1. SWEATERS. I live in them, no seriously.

2. De bladeren bereiken eerst hun top punt, waarna ze daarna afsterven.
2. First the leaves reach their most beautiful moment, and afterwards they die.
3. De donkere avonden en ochtenden.
3. The dark evenings and mornings.

4. Lekker op de bank liggen en een serie kijken op het moment dat het regent.
4. Lie on the chair, watching a serie, when it's raining.

5. In een warm bad liggen en ervan genieten.
5. Lie in a hot bath and enjoy it.

6. Als je helemaal zeik nat bent, warme en droge kleren aantrekken en wegduiken in een boek.
6. When you're a drowning cat, put warm clothes on and enjoy a good book.

10 opmerkingen :

  1. Ben het helemaal met je eens! Leuke foto's, trouwens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral series kijken als het regent, het liefst diep in mijn dekens gerold met een warme kop thee.
    Prachtige foto's weer Britt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel, ik heb er juist een hekel aan dat het zo donker is de hele tijd! Ik ga altijd in het donker naar school en als ik eindelijk terug ben, is het weer donker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel :)! En ook leuke foto's en outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Totally agree with you on all six points! ;)

    Love from Munich, L

    THESTYLECIRCUS.net

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sorry Britt maar ik heb je genomineerd voor een tag. lees even mijn artikel http://blackswangoeswhite.blogspot.nl/2014/10/5-reasons-why-i-smile-thtmlag.

    BeantwoordenVerwijderen