Event// Spot & Shop - Swipe & Shop

donderdag, september 04, 2014

21 Augustus had ik een blogger event op de planning staan! Het blogger event was opgezet door Spot 'n Shop voor de lancering van de app Swipe & Shop. Het is echt een super app, maar ik ga nog niet teveel verklappen dus ik zou hem zeker even uit gaan testen :) Ook heb ik weer wat blogvriendinnetjes gezien die dag, zoals Jill, Tessa(vriendin van Jill), Rosina & Deborah & Charlotte. Het was echt een super gezellige dag en geniet maar mee van de foto's. (Ik trek een paar keer een awkward kop, let er verder maar niet op ;D)

August 21th I had a blogger event on the planning! The blogger event was powered by Spot 'n shop for the launch of the app Swipe & Shop. It's an amazing app, but I'm not going to say to much about it so you should definitely check it out :) I've also seen my blogfriends that day, like Jill, tessa(Jill's friend), Rosina & Deborah & Charlotte. It was an amazing day and enjoy the photos. (On some photos I have a really awkward face, don't bother ;D)


Bron: Spot & Shop Facebook

7 opmerkingen :

  1. Ahh wat gaaf zo'n event! En zie ik daar Jennie from the blog? Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf!! En prachtige foto's!! Leuk zo'n event.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er allemaal zo gezellig uit! Volgende keer ben ik er weer bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super gezellig uit! Hele leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen