My top-10// Bucket list

zaterdag, september 06, 2014













Vandaag deel ik mijn top 10 (niet op volgorde) van mijn bucketlist met jullie! Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

1. De 1000 boeken lezen die op mijn e-reader staan.
1. Read the 1000 books thatare on my e-reader.

2. Een boek schrijven.
2. Write a book.












3. De wereld (alleen) rondreizen voor een jaar.
3. Travel the world (alone) for one year.

4. Op een EF reis gaan voordat ik van school af ben.
4. Go on a EF trip before I finish school.


5. Een Astronaut worden (en daarmee ook de eerste Nederlandse vrouw).
5. Becoming an Astronaut (and the first Netherlands women).

6. Mars bezoeken.
6. Visit Mars.












7. Italiaans leren.
7. Learn Italian.

8. In Italië wonen voor 1 jaar.
8. Living in italy for 1 year.












9. Een totale zonsverduistering meemaken.
9. Experience a total eclipse.

10. De Harry Potter studio's in Orlando bezoeken.
10. Visiting the Harry potter Studios in Orlando.

10 opmerkingen :

  1. Leuke bucketlist! En ook leuk gedaan met die foto's:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave bucket list. Wat gaaf ook dat je Astronaut wil worden. Italiaans lijkt me erg moeilijk om te leren, maar het lijkt me ook wel leuk om daar een jaar te wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat een toffe bucketlist! Er staan echt hele gave dingen op! Italiaans leren lijkt me ook heel tof! En de wereld rondreizen ook! Een zonsverduistering meemaken lijkt me aan de ene kant een beetje creepy, maar ook echt super mooi! Wow! Echt mooie doelen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, originele bucketlist! Ik vind Italië zo'n mooi land :). En gaaf dat je de ambities hebt om astronaut te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een geweldige bucketlist!! Je post is ook weer prachtig opgesteld!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave bucketlist en super mooei foto's! Ik wil wel met je mee de wereld rondreizen haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie foto's, en gave bucketlist! Ik zou ook graag een keer de harry potter studios willen bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je foto's zijn echt heel gaaf Brittje! En ik weet zeker dat met jou doorzettingsvermogen, dit jou allemaal gaat lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke en gave lijst! Zo gaaf dat je astronaute wilt worden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk artikel, echt leuk gedaan met die foto's. Ik vind die foto met die wereldbol echt heel erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen