Outfit// Army kinda feeling

maandag, september 15, 2014

Hier de outfit zoals beloofd. Nu ik zo deze foto's bekijk, zie ik toch wel dat mijn haar heel erg blond is geworden. Vooral als je het vergelijkt met een jaar geleden, wow. Ook zit ik de laatste tijd weer lekker veel op we heart it & ik denk dat ik een keer lekker een post maak met allemaal super mooie en inspiratie volle plaatjes. Ook heb ik het jasje dat ik aanheb gekocht bij de Primark laatst. Ik ging lekker een avondje met shoppen in Eindhoven met mijn moeder, de spullen die ik toen heb gekocht komen ook nog online!

Here's the outfit as promised. My hair has become blonder, now that I'm looking at these photos. Especially when you compare it with a year ago, wow. I'm also a lot on we heart it, these past few days. I think I will make a seperate post with beautiful & inspirational pictures. I bought the jacket I'm wearing at the Primark. I went shopping with my mom the other night. I'll show you the stuff I bought another time! 











Jacket Primark //Shoes Xtrastar //Sunglasses Primark //Necklace Forever 21

13 opmerkingen :

  1. Wow, wat een gaaf jasje!! Foto's zijn mooi, ook met die zonnebril! En de laarsjes zijn te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's en outfit! Ik vind je jasje erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je outfit echt supertof! En wat een prachtige laarsjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke outfit !
    ik vind je laarsjes echt super .
    Liefs lin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat jasje is zo leuk! :))
    (en je laarsjes trouwens ook)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ee gave outfit! Je hebt echt ontzettend leuke laarsjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw, ik ben echt verliefd op je 'military' jasje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow britt, 1 deze outfit is heel gaaf, maar 2 wat heb je gegeten voordat je deze foto's maakte? Want hier sta je echt super knap op! De volgende keer eet ik mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw mooie outfit + foto's! Ik ben verlierfd op je jasje, ik volg je blog nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Britt je bent zo mooooi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah dat jasje is zo mooi en hij staat je ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Britt je bent zo'n mooie meid! En dat jasje is echt geweldig. Liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen