Outfit// Going to the Movie

zondag, september 07, 2014

Ik ging deze dag met mijn vriendin Gaia - die ook de foto's heeft gemaakt - naar de film Sex Tape. Hij was wel grappig, maar niet perse een film die ik aanraad! Het was een hele gezellige middag :)

I went this day to the movie Sex Tape with my friend Gaia, who also made this pictures. It was a funny movie, but not one I recommend! It was a nice and cozy afternoon :)










Jacket Rue 21 //Top Forever 21 //Skirt Market //Shoes DH //Bag Chanel //Headband Primark //Ring H&M

12 opmerkingen :

  1. Dat haardingetje is zo schattig! :);

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarom ben jij zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Ik vind je tasje echt zó gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie outfit weer! Vooral je schoenen en je rok vind ik echt prachtig! Jammer dat de film niet echt fantastisch was, maar in ieder geval wel even gezellig :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je outfit is echt weer perfect! <3_____<3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je tasje is zó gaaf! Je schoenen vind ik ook super leuk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super outfit!
    Ik vind die rok zo mooi en sexy met die split, de schoenen zijn ook geweldig!

    Liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goede fotograaf had je! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, deze outfit is echt geweldig Brittje! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie outfit! En wow.. die Chanel-tas..!

    BeantwoordenVerwijderen