Outfit// Like those Italian womens

vrijdag, september 26, 2014

Het is eindelijk weekend! Dit was de eerste écht zware week die ik heb gehad sinds de zomervakantie. De outfit die ik hier draag heb ik geprobeerd een beetje Italiaans twistje aan te geven, omdat ik echt helemaal dol ben op die klassieke Italiaanse vrouwen met hun galante uitstralingen.

It is finally weekend! This really was the first REAL heavy weak since summerbreak. I tried to give a little Italian touch to the outfit I wear in these photos. I really love those Italian womens with their elegence and classic style.



 Top BikBok //Pants Forever 21 //Shoes Chanel //Jacket Tally Weijl

15 opmerkingen :

  1. Leuke outfit, love de top, jasje en schoenen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je outfit is echt heel erg leuk! Heel mooi die broek. En ook heb je de peplum top, die een wat klassieke/nette uitstraling heeft, leuk gecombineerd met dat stoere leren jasje! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw! Wat een prachtige foto's! Die achtergrond is zooo mooi! Ik vind dat die Italiaanse uitstraling je heel goed is gelukt! Hele mooie outfit! Ik ben echt verlieft op je shirtje! Liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh wat een leuke outfit!
    dat jasje is geweldig en die broek ook

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aahh je espadrilles zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super outfit! Staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een prachtige outfit aan. Je kledingstijl is zo leuk! Ook een toffe achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie outfit! Leuk ook met die Italiaanse twist!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke outfit en mooi met die gekleurde bladeren op de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie outfit.

    Kus,
    www.shoeaholicandmore.com

    BeantwoordenVerwijderen