Outfit// What I wore to Spot 'n Shop

woensdag, september 03, 2014

Hier de outfit die ik droeg naar het Spot 'n shop event! De post over het event zelf komt nog, zodra ik de foto's binnen heb. Ook kijk ik de laatste tijd weer heel veel Harry Potter films, omdat ik de boeken ook aan het lezen ben. Daardoor kom je helemaal in de mood. Ook heb ik laatst de film; The wolf of Walstreet gezien. Hele interessante (leuke!) film. Echt een aanrader. Harry Potter natuurlijk net zo goed :D

Here's the outfit I wore to the spot 'n shop event! The post about the event itself is coming after I get the pictures. I also watch a lot Harry Potter movies, because I'm reading the books now. That's the reason I get in the mood for them. I've also watched; The wolf of Walstreet. Very interesting (nice!) movie. A must to watch. And so is Harry Potter of course :D








Blouse Turkey //Pants Supertrash //Shoes H&M //Sunnies Primark //Bag Chanel //Ring H&M

10 opmerkingen :

  1. Heel mooi! Je benen zien er onwijs goed uit in die jeans :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik ben verliefd op de zonnebril!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw!! Super leuke outfit! Vooral die zonnebril en die laarsjes vind ik echt geweldig! Ik ben heel erg benieuwd naar je verslag over het event! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah super leuk outfit! Je tas is zo gaaf en je schoenen, liefde. Ik ben verder echt nog steeds jaloers op je lange haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je outfit ontzettend mooi. Simpel, maar stijlvol! The Wolf Of Wallstreet is zeker een gave film!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je tasje is zo leuk! En wat zijn je foto's weer prachtig. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie post ! Je tas en zonnebril zijn echt geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke outfit & wat ben je een mooi meisje! Je zonnebril vind ik super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen