Style Report// Shoes

maandag, september 22, 2014

Wauw, wat is het lang geleden dat ik een Style Report heb gedaan! Ik ben dit jaar al een hoop schoenen trends tegen gekomen, maar meestal zijn dat dan ook schoen die een prijskaartje hebben (duh). Nu heb ik voor jullie budget varianten gevonden (die hoog bovenaan mijn wishlist staan)! Ik kwam online een paar hele gave schoenen tegen die ik graag met jullie wil delen.

De aztec 'creeper' sneaker - Het afgelopen jaar zijn er heel veel soorten creepers voorbij gekomen, maar deze met aztec print zijn wel een van mijn favorieten!

De helemaal witte sneaker - Jullie zullen vast wel allemaal 'die witte nikes' kennen. Op een begeven moment liep iedereen ermee. Nu komen de adidas superstars weer in de mode & daarom heb ik deze sneaker er tussen gezet!

De nette (maar toch stoere) schoen - De panterprint schoen is al een tijdje in, maar in deze vorm zie ik ze het liefst. Stel je eens voor hoe leuk ze zouden staan onder een skinny jeans!

Het 'vintage' laarsje - Als je We heart it hebt, ben je deze laarsjes 100% zeker al een keer tegen gekomen. Ze lopen heerlijk, zijn modieus en ze passen bij (bijna) elke outfit!

Welke schoen is jouw favoriet?

4 opmerkingen :

  1. Leuk zo'n stylereport! die 3e zijn ook leuk met zebraprint ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De 4e vintage laarsjes. Super fijn en handig te combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehhh ik hou zo van Vintage laarsjes:) Leuke style report!

    BeantwoordenVerwijderen