Travel// Ecuador '09 - Part 1

vrijdag, september 12, 2014

In 2009 (5 jaar geleden. Rekenwonder) zijn ik, mijn broertje en vader & moeder naar Ecuador afgereisd en we hebben daar een soort van road trip gemaakt. Waarom Ecuador? Daar wonen mijn oom, tante en nicht. Hoe vet is het om daar te wonen! Ik ga jullie deze vakantie dus laten zien, omdat deze vakantie voor mij echt onvergetelijk is.

Oke, let's start. We vlogen met KLM vanuit België naar Nederland, vanuit Nederland naar Curacao en vanuit Curacao naar Ecuador! Dat was echt de langste vliegreis die ik ooit heb gehad (met al de tussenstops erbij). Toen we aankwamen in Quito - hoofdstad van Ecuador - werden we opgehaald door onze familie en gingen we Quito in. We zijn naar de evenaar geweest en we hebben daar allemaal dingen gedaan die je alleen op de evenaar kan doen, óf juist niet (lees het onderschrift maar ;). Ook zijn we naar de voormalige evenaar wezen kijken. Het was een geweldige eerste dag.



 Cotacaxi.



 Deze proef was heel erg cool. Aan de linkerkant van de evenaar ging het water er rechtsom cirkelend uit en aan de rechterkant linksom cirkelend. Of andersom. Ik herinner het me niet meer zo goed, maar dat hield het in.
 Recht proberen te lopen op de evenaar, wat dus NIEMAND lukte.
 Een ei recht proberen te zetten op een spijker boven de evenaar.



 Traditionele dans.



 De eerste (fout opgemeten) evenaar.

7 opmerkingen :

  1. Ooh wat super tof! Al die proefjes lijken me heel gaaf om te doen! En wat ziet de omgeving er ook prachtig uit! Ik wil nu ook echt een keer naar Ecuador! Wauw! Leuk om te zien! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh je staat zo schattig op de foto's:) Gaaf dat je naar Equador bent geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt gaaf om naar Ecuador te zijn geweest! Je ziet er schattig uit. Ik ben nu al benieuwd naar part 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave foto's zeg <3 Echt ook een mooie kwaliteit trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen