A little bit of my Week #12

zondag, oktober 12, 2014

De maan is ZO mooi de laatste dagen!// Ik ben helemaal verliefd op mijn tas, ik gebruik hem heel veel de laatste tijd.// Lekker muziekje bij het eten.// Het was weer tijd voor een lekker maskertje. Hier gebruikte ik Mask of Magnaminty van Lush.

The moon is SO beautiful these past few days!// I'm totally in love with my bag, I use it a lot lately.// Some nice music with my meal.// It was time for a nice mask again. I used Mask of Magnaminty from Lush.
Hollands next top model kijken.// Afspreken met beste vriendinnetje Marielle!// Ik heb echt een switch gemaakt qwa schoenen. Sneakers it is.// Devious mades kijken met Mama. Echt een aanrader! Jammer van de cliffhanger :€262(,/!&-@@9$|?>]$]£_++

Watching Hollands next topmodel.// Having a nice midday with my best friend Marielle!// I've really made a switch with shoes. Sneakers it is.// Watching Devious mades with mom. That serie is sooooo good! It just has a huge cliffhanger  :€262(,/!&-@@9$|?>]$]£_++
Lezen// deze kat mocht mij heel erg (ziet er niet zo uit nee hahaha) en ik vond hem foto waardig.// Nieuwe basketbal schoenen gekocht. Het is heel moeilijk om een leuk paar in mijn maat te vinden :o// Kinderchocola. Het woord zegt genoeg.

Reading// this cat really liked me (it doesn't look that way hehe) and I found him photo worthy.// Bought new basketball shoes. It's really hard to find a nice pair in my size :o// Kinderchocola. The word sais enough.
Gewoon een plaatje om overna te denken ;)// Just a picture to think about ;)


6 opmerkingen :

  1. Leuke foto's! Die foto van je tas is echt prachtig, komt zo van Tumblr of Weheartit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's ! Hmmm Kinder chocolade,heeerlijk !X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk allemaal! Kan ik je ook volgen op Instagram?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke blog. De tas en de basketbalschoenen zijn te gek!

    BeantwoordenVerwijderen