Life & Travel// Antwerp

dinsdag, oktober 21, 2014

De vakantie is goed van start gegaan met het weekend. We zijn gister avond terug gekomen uit Antwerpen en het was echt heeeel erg gezellig! We hebben lekker veel geshopt, dus daar kan ik ook nog een leuke post over maken. Ik vond de hotelkamer persoonlijk heel erg mooi, maar daar kunnen jullie zelf ook over oordelen! Antwerpen is gewoon een prachtige stad en ik heb heel veel plezier gehad.

The vacation has started well with the weekend. We came back from Antwerp yesterday evening and it was soooo nice! We shopped a lot, so I can make one post about that too. I think that the hotel room was very beautiful, but you can judge yourself if you want! Antwerp just is an amazing city and I had a lot of fun.








12 opmerkingen :

  1. Wat een gave foto's! Ziet er echt leuk en gezellig uit. En ik zie een NASA shirt, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit! Mooie foto's allemaal:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Antwerpen is inderdaad zo'n leuke stad! Ik ben benieuwd naar wat je allemaal gekocht hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, ziet er erg gezellig uit! Ben benieuwd naar je aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Antwerpen is super! Ziet er gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is inderdaad een super mooie hotelkamer, en Antwerpen is sowieso heel leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw mooie hotelkamer zeg, antwerpen lijkt mij zo mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahh ja! Antwerpen is zooo mooi! Prachtige hotelkamer ook! Ik ben heel erg benieuwd naar wat je allemaal hebt gekocht! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's Britt, ik wil heel graag nog een keertje naar Antwerpen:) have fun in je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gave post zo allemaal in dezelfde kleurtinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Antwerpen, moet ik ook echt nog eens heen! Gave droom heb je, om astronaute te worden :) Ik wilde altijd straaljagerpilote worden, ook zo iets bijzonders. Succes!

    x Wilmke - www.winwonderland.com

    BeantwoordenVerwijderen