New// Two pair of uggs

maandag, oktober 27, 2014

Hiiii! Ik heb echt een hele lange tijd geen uggs meer gedragen, maar nu heb ik ze weer gekocht. En in wel 2 heerlijke kleuren. Je ziet ze niet veel en dat was ook een van de redenen dat ik deze zo mooi vond :). Er zal snel een outfit mee komen!

Hiii! It has been a long time without uggs, but I bought them again. In 2 wonderful colors. You rarely see them and that's one thing I like about them :). There will be an outfit with these babies soon!
                                                  Shoes Uggs


7 opmerkingen :

  1. Leuk! Ik heb ook de mini variant, in het bruin - de meer voorkomende kleur, zitten heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kleuren? Zijn dit wel echte, of niet.. Want ik kan het niet echt zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik loop er zelf nooit mee, maar echt lelijk vind ik ze ook niet. Sowieso vind ik deze leuker omdat ik ze nog nooit gezien heb! En het staat best schattig :).

    BeantwoordenVerwijderen