Outfit// Lost & Found

zondag, oktober 05, 2014

Halloooo! Ik was laatst mapjes met foto's terug aan het kijken en toen kwam ik deze tegen. Gek dat ik ze nooit eerder heb gedeeld, haha. Mijn weekend is tot zover helemaal prima verlopen. Ook heb ik dadelijk wedstrijd én is het over 2 weken alweer herfstvakantie. Ook had ik net een ziek besef moment, de tijd gaat zo snel. ZO snel. Geniet van je zondag!

Hellooo! I was looking threw some maps with pictures and I came across these. Crazy that I never posted them, hehe. My weekend went great so far. I have a match in a couple hours and we have vacation in about 2 weeks. I had this sick consious-feeling moment just now, time is ticking by so fast. SO fast. Enjoy your sunday!


Top F21 //Pants Zara //Shoes Vanharen //Vest Primark //Sunnies River Island

17 opmerkingen :

  1. Leuke outfit weer, Britt! En mooie locatie voor foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit, naamgenootje! Ik herken het wel van dingen terugvinden, opeens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat stoer, die The Godfather top.
    Prachtig plekje om foto's te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die schoenen blijf ik zo leuk vinden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe outfit! Je broek vind ik zo gaaf! Een lekkere edgy outfit, daar houd ik wel van! Nice. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooeh leuke foto's!

    liefs
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje wat maak je mooie foto's ! Hele toffe outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's!! En die schoenen zijn echt heel erg gaaf. En je zonnebril vind ik ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. woehoeee Ik nam deze foto'ssss ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toffe foto's. De tijd gaat inderdaad te snel.. ik heb na deze week alweer herfstvakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto's! Wel een fijn gevoel is dat hé, bijna vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie locatie! Leuke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super outfit:)
    AND Giveaway on my blog-> http://ruhamania.blogspot.hu/2014/10/giveaway-echo-paul.html
    xx
    Bianka

    BeantwoordenVerwijderen