Outfit// Paris je t'aime

donderdag, oktober 23, 2014

Hoihoi! De afgelopen dagen heeft het echt vies hard geregend hier. Wat eigenlijk wel het perfecte weer was voor een goed boek. Ik heb er twee uit gelezen en ze waren súper. Ik ben ook al hard aan het werk voor school en ik ga vanavond oppassen. Alles loopt dus lekker op rolletjes. Ik wou dadelijk eigenlijk nog foto's maken, maar dat doe ik wel een andere keer. Mijn gezicht had er niet zo'n zin in vandaag, dusjaaaa. Happy donderdag nog verder :)

Heyhey! It has been raining like crazy these past few days. On the bright side, it was the perfect weather for a nice book. I finished two and they where freaking awesome. I'm also working really hard for school and I'm going to babysit tonight. So, everything is working out just fine. I wanted to make pictures today, but I'll do that another time. My face didn't feel like it today, so yeaah. Have a happy thursday :)



Sweater Pull&Bear //Shoes DH //Bag Chanel //Earrings Chinatown SF

7 opmerkingen :