Vakantieeeeee (+ mini-outfit van 100 jaar geleden)

zaterdag, oktober 18, 2014


Heee! We hebben vakantie. Al heb ik dat gevoel nog niet echt en moet ik heel veel doen voor school. Ik wil in ieder geval weer maar gaan bloggen, dat heb ik zo vaak gezegd de laatste tijd - ik weet het - maar dit keer meen ik het als ik zeg dat ik meer ga bloggen. Ik vind het super leuk en moet er gewoon tijd voor vrij maken. Er staat iets heel leuks op de planning dit weekend, want ik ga straks naar de nieuwe Nicholas Sparks film(the best of me) met Marielle en zondag ga ik naar Antwerpen om daar een nachtje te slapen :). Ook zijn mijn vader en broertje ophet moment in Madrid (jaloeeeers) en als jullie dit lezen: heeeel veel plezier!

Heey! It's finally vacation. However I don't already have that feeling and I need to do a lot for school. The main thing is that I want to blog more, again, I've said that a lot these past few weeks, I know. I love it with all my heart and I need to make some spare time for it. I have some really nice plans for this weekend, like, I'm going to the new Nicholas Sparks movie(the best of me) with Marielle and I'm going one night to Antwerp, Sunday! My baby brother and dad are in Madrid at the moment (jealous) and if you guys read this: have fuuuuuun!
                   Top DH //Shorts F21 //Sunnies River Island //Cap Official


6 opmerkingen :

  1. Oeeeh hoe is de nieuwe film van Nicholas Sparks?! Ik ben er heel benieuwd naar. :) Je cap is trouwens echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga je alleen slapen in Antwerpen of ook nog shoppen:)? Mooie foto's!! Die cap staat gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your hair is sooo gorgeous!

    xx Nicola
    www.morning-elegance.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je zonnebril is echt gaaf! Jaaaah vakantie:)

    BeantwoordenVerwijderen