My blog turned 2!

vrijdag, november 07, 2014

Omg, ik was het bijna vergeten. Maaar vandaag is mijn blog 2 jaar geworden! Wauw, de tijd is snel gegaan! Ik ben het afgelopen jaar heel erg gegroeid als een persoon én qua uiterlijk ook. Heel erg. Ik heb nieuwe mensen mogen ontmoeten, ik mocht naar super leuke events en ik heb hele leuke samenwerkingen gehad met bedrijven. Ik ben verder gekomen dan ik ooit had verwacht en ik ben super trots, op mijn blog maar ook wel een beetje op mezelf. Ik had nooit verwacht dat ik het zolang vol zou houden, maar kijk mij hier 2 jaar later. Ik heb super fijne support en ik krijg veel complimentjes, natuurlijk zitten er ook negatieve mensen tussen (maar die zullen er altijd zijn, dusja). Dankjewel voor jullie steun en support, allemaal! (LOVEYOUGUYS)

Omg, I almoat forgot. But my blog turned 2, today! Wow, time went by fast. I growed a lot like a person (and physical A LOT) the past year. Very much. I've met new people, went to awesome events and had super nice collaborations with companies. I made it further then I ever thought I would made it and I'm really proud of my blog and A little bit on myself, for keeping this thing alive. I never thought I could do it, but look at me now, 2 years from that point. I had really awesome support and I got a lot positive comments on my blog, I also got a few negative but he, there will always be negative people in your life. Thanks for all the cheering and support, all of you! (LOVEYOUGUYS)



10 opmerkingen :

  1. Super goed, nog vele jaren te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah ik ben zo trots op je Brittjeee!! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super trots op hoe jij al 2 jaar lang deze blog schrijft. Ik geniet er elke keer weer van!!!! Ik hoop dat je nog heel lang doorgaat! X van een fan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh wauw, twee jaar al! Gefeliciteerd:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow ga nog lang door! Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd, je doet het super goed!x

    BeantwoordenVerwijderen